Ažurirane teme   ·    Nove poruke   ·    članovi   ·    Pravila foruma   ·    Traži   ·    RSS
Forum moderator: smin, borivoje, nolte, Dilber  
Kako ste zadovoljni sa vašim IPTV-om?
mirzakralj2007Datum: Četvrtak, 24.11.2016, 01:35 | Poruka broj: # 1

Poruka: 42
Status:

Pozdrav svima!
Htio sam da otvorim novu temu u kojoj bi svi forumaši imali priliku da napišu nešto o svojim iskustvima sa IPTV-om i da preporuče dobre servise ili nas upozore da obratimo pažnju na pojedince.
mirzakralj2007Datum: Četvrtak, 24.11.2016, 01:53 | Poruka broj: # 2

Poruka: 42
Status:

Pa da ja startujem.

Bio sam korisnik Nettv Plusa nekih 5 godina.
Kvaliteta dosta dobra. Timeshift funkcija radi također.
Šteta je da ne nude više kanala i da su preskupi.

Imao sam par mjeseci ART IPTV. Imao sam često probleme, ali nije bilo do samog ART IPTV-a, nego do mog reselera koji je jednu te istu liniju ( m3u link) prodavao x puta, pa nam je svima kočilo. Četiri mjeseca za 30km, možete ga pronaći na olx.ba, pa ćete znati o kome se radi.
Kasnije mi je uvalio neku listu od gradina, koja je do 15. oktobra radila.

Dvije ili tri nedelje imao sam i next-gen iptv. Kod sportskih dešavanja ( liga prvaka ) imao sam velike probleme i nakon žalbe sam dobio moju godišnju pretplatu nazad, tako da mi je dvadesetak dana poklonio.

Od tada sam kod alinhd-a sa listom bitkananeretvi i mogu reći da lista nije nimalo loša. S vremena na vrijeme prekine ovaj ili onaj kanal. Trenutno me zezaju italijanski mediaset kanali. Ali naši kanali rade prilično dobro i kada su udarni termini npr. tenis Novak Đoković ili liga prvaka.
EPG mi ne radi na Samsung Smart TV-u i nemam skoro ni jedan LOGO od kanala. Ali sve u svemu je solidno.
Što se tiče servisa od alinhd, želim reći da mu pravopis nije jača strana i da je on druga ruka, pa ne može sam rešavati probleme.
U svakom slučaju uvijek veoma brzo odgovara na e-Mail-ove.
DilberDatum: Četvrtak, 24.11.2016, 14:22 | Poruka broj: # 3

Poruka: 1861
Status:

Odlicna ideja

Molim da ako zelite da mi se zahvalite povisite mi reputaciju ili mi dajte nagradu umjesto spamovanja po temama, hvala

Pleasse if you want to thank me give me reputation instead of spamming topics, thank you
nextgenDatum: Četvrtak, 24.11.2016, 15:36 | Poruka broj: # 4

Poruka: 82
Status:

Quote mirzakralj2007 ()
Dvije ili tri nedelje imao sam i next-gen iptv. Kod sportskih dešavanja ( liga prvaka ) imao sam velike probleme i nakon žalbe sam dobio moju godišnju pretplatu nazad, tako da mi je dvadesetak dana poklonio.


Ne želim da ispadne da se nešto pravdam, ali tada kad si uzeo je bilo problema sa serverima i imali smo konstantno dDos napade, ali to je sada riješeno. Međutim onaj zadnji puta kad si napisao da nisi mogao gledati ni jednu utakmicu stvarno nije bilo do nas. Ja sam gledao i radilo je skoro savršeno, a nisam imao ni jednu prijavu da ljudima šteka.
Prema tome, ako od 100 ljudi, njih 97-98 gleda normalno, a šteka njima 2-3 onda ne može biti do liste.

Ali OK. Nisi bio zadovoljan, nismo mogli ustanoviti u čemu je problem, vratio sam ti uplatu i mislim da smo se razišli u OK odnosima.

Ja uvijek kad je problem do nas to prvi priznam (ako se sjećaš da sam par puta napisao da imamo problem sa serverima i da se rješava), ali isto tako i ljudi moraju biti svjesni da nije svako štekanje do loše liste, preopterećenih servera i slično. IPTV je jako kompleksan i puno stvari može uzrokovati probleme i sa korisnikove i sa serverske strane, ali isto tako i sa treće strane. Šta reći npr. za slučaj (a takvih je bilo nekoliko) da korisniku šteka, ja ga prebacim na drugi server (gdje su isti kanali, ista konfiguracija servera, ista opterećenost, samo je server u drugoj državi) i njemu lista proradi savršeno?

Najgore mi je kad korisnik napiše u stilu: "A i prvih 5 dana je dobro radilo, Čemu sad ovo? Onda recite da je u početku sve krasno ali ne zadugo." Bez da uopće pokušamo ustanoviti u čemu je problem (pogotovo kad znam da lista radi OK).
Znači u startu kreće sa: "Moj internet je super, uređaj mi je super, sve je sa moje strane savršeno, a tvoja lista ne valja, serveri su preopterećeni, imaš previše korisnika i bla, bla....
A ljudi nisu svjesni koliko najobičniji restart routera, promjena DNS servera na Smart TV-u, čišćenje cache-a na Android boxu, prelazak sa VLC-a na Kodi.... riješi preko 80% problema.


e-mail: nextgen.iptv@gmail.com
Facebook: https://www.facebook.com/NextGenFanpage/
Web: http://www.nextgen-iptv.com/
mirzakralj2007Datum: Četvrtak, 24.11.2016, 16:17 | Poruka broj: # 5

Poruka: 42
Status:

Za next-gen što se tiče servisa imam samo riječi hvale. Ispao i i više nego fer. Ja sam htio da mi vrati novac za 11 mjeseci, ali mi je on vratio cijelu uplatu. Što se tiče kanala, probaćemo ponovo u budućnosti, pa ćemo vidjeti.
zux1Datum: Četvrtak, 24.11.2016, 16:39 | Poruka broj: # 6

Poruka: 1
Status:

Drago mi je vidjeti da Next-gen IPTV sudjeluje u raspravama i odgovara na kritike i pohvale, što znači da ozbiljno shvaća svoj posao i da ga pokušava raditi što je bolje moguće. Osobno nisam probao njegovu liniju, ali ću rado isprobati, pa i sam ocijeniti kvalitetu.

Do sad sam probao liniju od korinika dzems/alinhd (Bitkananeretvi) i mogu reći da je bila prilično dobra i stabila, iako je znala sama prebaciti kanal, a naravno, na onoliki broj kanala, bilo je kanala koji nisu radili, ali među tim nefunkcionalnim kanalima, nije bilo EX-YU kanala.

Također mislim da nebi bilo loše da se ovdje komentira, a da se doda nova tema gdje bi se nudile CS (Card sharig) usluge. Kvaliteta CS-s (Card sharinga), kojeg dosta ljudi koristi, je daleko bolje rješenje od IPTV-a, ukoliko imate kvalitetnog davatelja linija.

Što admini misle o ovom prijedlogu?

Poruku uredio zux1 - Četvrtak, 24.11.2016, 17:07
dj0leDatum: Četvrtak, 24.11.2016, 17:46 | Poruka broj: # 7

Poruka: 15
Status:

Quote mirobec ()
Svi Koji zelele Naj bolji CS i Iptv slobdono na e-mail
mojatvoja je naj bolja


Reklamiranje je u onoj staroj temi.

Trenutno koristim NextGen i takodje mogu reci da je vrlo dobar. Za par nedelja koliko ga koristim nisam primetio neka veca stekanja, prebacivanja kanala i ostale "decije bolesti". Shodno ponudi i cena je vrlo korektna.
Od alinhd sam imao Bitku na testu i tu se nema sta posebno dodati. Fenomenalan izbor kanala i stabilno radi. Videoteka je extra. Cena-ponuda je ok.
TwoBrothers takodje na testu extra..........

Ako zanemarimo ta sitna stekanja, svi su u neku ruku dobri. Zameram samo pojedincima na slabom odzivu na prijave korisnika, dok sa druge strane ostali ozbiljno shvataju svoj posao...

Poruku uredio dj0le - Četvrtak, 24.11.2016, 17:55
DIVAK22Datum: Četvrtak, 24.11.2016, 20:57 | Poruka broj: # 8

Poruka: 360
Status:

ot 7 godina si koristim svoj iptv i takodje mogu reci da je vrlo dobar.
bozickoDatum: Petak, 25.11.2016, 14:28 | Poruka broj: # 9

Poruka: 35
Status:

Ja sam bio korisnik next-gen iptv i ono sto kao pocetnik mogu da kazem da sam malo drugacije shvatao iptv pre par meseci i danas.
Sto se tice usluge next-gen mogu reci da je dobra i da je uvek izlazio u susret ako je bilo potrebe za intervencijom.

Pored dobrog izbora kanala bilo je par koji nisu radili (septembar) i koji su menjali pozicije. Ono sto me nervira (vise zenu nego mene) je vreme prebacivanja izmedju kanala koje je bilo poprilicno (bufferovanje za pojedine kanale traje preko 5 sekundi), a kad izbaferuje onda nema slike ili je slika zamrzunta jos par sekundi dok ne krene (kanali u sd rezoluciji su brze prebacivali).

Posto imam kablovsku moram priznati da su sportski kanali na iptv smesni po kvalitetu slike u odnosu na kablovksu. Nervira me stattering odnosno kasnjenje, pa kad neko sutne loptu ja vidim trag od noge dok lopta ne padne. podesavao sam sliku, iskljucio dynamic i motion blur ali ne vredi.

Iako su cene povoljne u odnosu na cene kablovske (kod mene je kablovska 12e) to se mora popraviti (ili brzi serveri ili udaljenost od istih ili nesto trece sto mi nije poznato). Svestan sam kad kvalitet slike bude na nivou kablovske da ce kablovski provajderi popizdeti jer znam brdo ljudi koji napusta kablovsku i prelazi na iptv (em bolji izbor kanala, em jeftiniji)...

Testiraao sam DNS, twobrothers, mirobec i mogu reci da su svi tu negde (mirobec ima najmanji lag u odnosu na druge,barem kad je prebacivanje kanala)

Nisam probao bitka na neretvi, pa ne mogu da komentarisem, ali mene kao prosecnog kupca interesuje kvalitet u odnosu na kvantitet.

Ako neko moze da ponudi 50 odabranih kanala (iz regiona, filmskih, dokumentarnih i decijih) od kojih su mnogi u hd ja bih pre uzeo tu listu nego listu sa 700 kanala. Videoteka je pozeljna ali ne i presudna jer kodi zavrsava posao.

Toliko od mene, a javicu se svakako i kasnije

Poruku uredio bozicko - Petak, 25.11.2016, 14:31
nextgenDatum: Petak, 25.11.2016, 16:08 | Poruka broj: # 10

Poruka: 82
Status:

Quote bozicko ()
Pored dobrog izbora kanala bilo je par koji nisu radili (septembar) i koji su menjali pozicije. Ono sto me nervira (vise zenu nego mene) je vreme prebacivanja izmedju kanala koje je bilo poprilicno (bufferovanje za pojedine kanale traje preko 5 sekundi), a kad izbaferuje onda nema slike ili je slika zamrzunta jos par sekundi dok ne krene (kanali u sd rezoluciji su brze prebacivali).


Ovdje te moram malo ispraviti. Iako si djelimično u pravu, nisi potpuno. Prebacivanje kanala više ovisi o uređaju i programu nego listi i servisu.
Kod mene na MAG-u prebacuje skoro trenutno. Možda zanemarivo sporije (ako uopće sporije) nego na kablovskoj, dok na Kodiju (verzije nakon 13.2 - 17.0) treba 10 sekundi da prebaci kanal. Tako da tu puno ovisi koji uređaj imaš. Ali da bude nekad i do kanala, to stoji.

Quote bozicko ()
Posto imam kablovsku moram priznati da su sportski kanali na iptv smesni po kvalitetu slike u odnosu na kablovksu. Nervira me stattering odnosno kasnjenje, pa kad neko sutne loptu ja vidim trag od noge dok lopta ne padne. podesavao sam sliku, iskljucio dynamic i motion blur ali ne vredi.


Ovdje se moram složiti s tobom da bi bilo puno bolje da slika bude puno kvalitetnija, ali mislim da IPTV, kao usluga, nikada neće doći do razine kvalitete kablovske televizije.
Zašto? Pa povećanjem kvalitete slike se automatski povećava opterećenje servera, što zahtjeva još dodatnih servera, a to automatski diže cijenu i smanjuje količinu kanala koji se mogu emitirati.
Povećanjem kvalitete slike, smanjenjem kanala i povećanjem cijene si faktički dobio kablovsku televiziju.
Naravno, ne želim reći da slika treba biti rezolucije poštanske marke, ali mislim da će IPTV-ja uvijek kvalitetom debelo zaostajati za kablovskom.
I po meni je to u jednu ruku i dobro. Jer netko želi platiti manje da bi gledao slabiji kvalitet, povremena (prihvatljiva) štekanja, a netko je spreman platiti više da bi imao extra kvalitetan servis. Usporedio bih to sa npr. hrenovkama u supermarketu od 4-5 KM za kilu i kobasicom od 20 KM za kilu. I jedna i druga roba ima kupca. Mislim da će tako uvijek biti sa IPTV-jem i kablovskom.
I sam kažeš: "ja vidim trag od noge dok lopta ne padne. podesavao sam sliku, iskljucio dynamic i motion blur ali ne vredi.". Mom tati je to, recimo, potpuno nebitno. Njemu je bitno da pogleda utakmicu. Ja sam opet sličniji tebi smile

Naravno, tu se ne pokušavam opravdati za probleme i ne kažem da nećemo uvijek težiti i boljoj i kvalitetnijoj usluzi, ali samo pokušavam neke stvari realno staviti u kontekst.


e-mail: nextgen.iptv@gmail.com
Facebook: https://www.facebook.com/NextGenFanpage/
Web: http://www.nextgen-iptv.com/
rondoDatum: Petak, 25.11.2016, 18:23 | Poruka broj: # 11

Poruka: 25
Status:

Korisnik sam NetTvPlus 3 godine i relativno sam zadovoljan uslugom.
Da bi bili kompletni fale im dokumentarni kanali.

Pocetkom novembra sam uradio update (aktualizirung) playera i na dva box-sa su poceli problemi.
steka, sporo se otvara player, slika je manja.
Da li neko ima isti problem ili savjet sta da uradim.

poz.
nextgenDatum: Petak, 25.11.2016, 22:16 | Poruka broj: # 12

Poruka: 82
Status:

Hajde da malo "proširimo" temu, Ako nije against the rules.
Nadam se da će se uključiti i više "davatelja usluge" da malo pričamo i o korisnicima wink

Šta napraviti u situaciji kada korisnik stalno prijavljuje kanale, štekanje, ti provjeriš kanal, kanal radi Ok? Snimiš mu čak i video minut-dva da vidi da kanal radi savršeno i tako XY puta.
Pokušavaš mu pomoći na sto načina, a on većinu savjeta ignorira jer "on živi u XY državi i ima super internet" (napomena: na kompjuteru mu radi dobro, ali na Smart TV-u i Android boxu šteka, uglavnom u večernjim satima)

i onda dobiješ odgovor:
"sefe ja sam pricao sa jos nekim Koji imaju ovako nesto i svi kazu da je do vaseg servera sto jest po danu kad nema da puno gledaju tv radi odlicno cim se skupi puno vas server pocme da koci ja sam sve moguce probo i neide pa bi ja zamolio ili da vratite pare ili da ovo popravite neiteresujeme nimalo."
Naravno, automatski refund se podrazumjeva, ali taj isti će početi pljuvati po forumima da lista ne valja, da lista šteka, da je ovo, ono....

Eto, čisto da vidimo i "drugu stranu medalje" smile


e-mail: nextgen.iptv@gmail.com
Facebook: https://www.facebook.com/NextGenFanpage/
Web: http://www.nextgen-iptv.com/
As7947Datum: Subota, 26.11.2016, 23:12 | Poruka broj: # 13

Poruka: 27
Status:

Nettvplus je dobar
As7947Datum: Subota, 26.11.2016, 23:12 | Poruka broj: # 14

Poruka: 27
Status:

Ali je malo skup
As7947Datum: Subota, 26.11.2016, 23:12 | Poruka broj: # 15

Poruka: 27
Status:

Balkaniyum je jeftinija alternativa
As7947Datum: Subota, 26.11.2016, 23:13 | Poruka broj: # 16

Poruka: 27
Status:

Ponekad je slika jako losa, i ponekad nema nikakva
As7947Datum: Subota, 26.11.2016, 23:13 | Poruka broj: # 17

Poruka: 27
Status:

Meni je nettvplus nabolji
As7947Datum: Subota, 26.11.2016, 23:14 | Poruka broj: # 18

Poruka: 27
Status:

Nisam jos probao iptv sto se nudi na ovoj stranici
As7947Datum: Subota, 26.11.2016, 23:14 | Poruka broj: # 19

Poruka: 27
Status:

Ponekad je slika jako losa, i ponekad nema nikakva
As7947Datum: Subota, 26.11.2016, 23:14 | Poruka broj: # 20

Poruka: 27
Status:

Balkaniyum je jeftinija alternativa
Search:
Top 30 Forumasa