Ažurirane teme   ·    Nove poruke   ·    članovi   ·    Pravila foruma   ·    Traži   ·    RSS
Archive - read only
IPTV - Ponuda i Potraznja
100jkoDatum: Nedjelja, 03.01.2016, 17:01 | Poruka broj: # 1

Poruka: 2077
Status:

Pravila reklamiranje foruma

1)reklamiranje samo u ovoj temi (IPTV - Potraznja i Ponuda)
2)reklamiranje moze biti jednom ili dva puta na dan (a ne jedna za drugom i to vise puta)
3) reklame nesmiju biti prevelike (size max 12)
4)reklame slika nesmiju takodze biti velike (max 200x200)

Dabi svi bili jednaki i pravilno se reklamirali molio bi sve clanove da se predrzavaju pravila ili u protivnom se brisu reklame. Takodze moguce sankcionisanje tog clana.Svim clanovima zelim uspjesno reklamiranje i veliki pozdrav.


SMIN

Poruku uredio mvg - Nedjelja, 03.01.2016, 17:02
NoleDatum: Četvrtak, 10.11.2016, 22:43 | Poruka broj: # 1061

Poruka: 6
Status:

Tacno je to za USA da internet provajderi kao comcast, att i drugi usporavaju internet. Meni licno ponekad blokiraju listu bitka na neretvi po nekoliko dana dok mi neka druga lista radi bez problema medjutim ima i tu leka a to je VPN, odkad ga imam nemam problema sa listama
DIVAK22Datum: Četvrtak, 10.11.2016, 23:38 | Poruka broj: # 1062

Poruka: 360
Status:

Quote stlouis ()
Kakav bolan aladin,covjek nema pojma o ovome.Evo sad razmisljam da ga prijavim jer mi je juce pustio desetak porno kanala kada mi je familija bila u kuci ja bio na poslu a od jutros nemam servisa nikako.Najgore sto sam do sada imao je ovaj servis ali Hvala Bogu istice pretplata jos malo.

xexexe ponovo sa te sredili do kada ce testiras ,do sad da si zaboravil za probleme ako si se obratil pavim ljudima.
stlouisDatum: Petak, 11.11.2016, 00:05 | Poruka broj: # 1063

Poruka: 135
Status:

Quote Nole ()
Tacno je to za USA da internet provajderi kao comcast, att i drugi usporavaju internet. Meni licno ponekad blokiraju listu bitka na neretvi po nekoliko dana dok mi neka druga lista radi bez problema medjutim ima i tu leka a to je VPN, odkad ga imam nemam problema sa listama

Ma znam ja da nije uvijek do vlasnika ali ako javim da imam problema reci mi nece biti servisa sat,dva,tri nije problem.Vjerujem da svi pretplatnici imaju nekih problema sa gledanjem ali objasni fino ljudima da imas problem a ne izvlaciti se svaki put na los internet.
Quote DIVAK22 ()
xexexe ponovo sa te sredili do kada ce testiras ,do sad da si zaboravil za probleme ako si se obratil pavim ljudima.

Napisao sam vec da momak ima odlican izbor kanala ,odlicnu sliku ali kao da ovaj posao shvata malo neozbiljno.Ok.I mi malo preletimo kada kritikujemo ,nemamo razumjevanja za njih ali ti brate nemas veze o cemu pricas.Ja tebe nista ne kontam
dzemsDatum: Petak, 11.11.2016, 00:28 | Poruka broj: # 1064

Poruka: 935
Status:

Nole, bravo nole ali neki ljudi samo krive listu niko nezna da kaze tako je nas provajde parvi nam smetnju na internetu
da za stopaju intrenet da ne moze da se gleda iptv
nextgenDatum: Petak, 11.11.2016, 00:55 | Poruka broj: # 1065

Poruka: 82
Status:

Quote dzems ()
Nole, bravo nole ali neki ljudi samo krive listu niko nezna da kaze tako je nas provajde parvi nam smetnju na internetu
da za stopaju intrenet da ne moze da se gleda iptv


Ja sam imao slučaj (i stavio sam i video na Facebook) gdje je na T-Com-u, na 30 Mbps, toliko štopalo da je bilo negledljivo. Na svim ostalim providerima radilo normalno i na 5 Mbps.
I sad da ti to nekome pokušaš objasniti bilo bi: "Šta me praviš budalom, ja imam 30 Mbps internet, serveri ti ne valjaju".


e-mail: nextgen.iptv@gmail.com
Facebook: https://www.facebook.com/NextGenFanpage/
Web: http://www.nextgen-iptv.com/
stlouisDatum: Petak, 11.11.2016, 02:09 | Poruka broj: # 1066

Poruka: 135
Status:

Quote nextgen ()
Quote dzems ()
Nole, bravo nole ali neki ljudi samo krive listu niko nezna da kaze tako je nas provajde parvi nam smetnju na internetu
da za stopaju intrenet da ne moze da se gleda iptv

Ja sam imao slučaj (i stavio sam i video na Facebook) gdje je na T-Com-u, na 30 Mbps, toliko štopalo da je bilo negledljivo. Na svim ostalim providerima radilo normalno i na 5 Mbps.
I sad da ti to nekome pokušaš objasniti bilo bi: "Šta me praviš budalom, ja imam 30 Mbps internet, serveri ti ne valjaju".


Vi cete uvijek naci izgovor za neki problem.Niko i ne trazi savrsen servis jer je preko interneta nemoguce to imati ali zasto sa svaku gresku trazite krivicu u nasem internetu.Zasto nekada ne kazete,,pa eto jeste malo je i do nas"Neku noc kod prijatelja gledam Nettv plus gore radi nego bilo koji servis ovdje reklamiran i opet is korisnicke sluzbe kazu,,los vam je internet"Ako nemam servis dva dana onda nije do interneta i red je da vlasnik objasni sta je problem(a i ne mora)ali ne moze nakon toga reci los ti internet.Drugo .Sigurno ima vlasnika kojima su serveri preoptereceni jer zele sto vise pretplatnika i opet nije do interneta.Sve u svemu i do vas je i do nas je.Jednomsam davno rekao,,Hvala vam sto ste nam omogucili da gledamo nase kanale "
mirzakralj2007Datum: Petak, 11.11.2016, 02:52 | Poruka broj: # 1067

Poruka: 42
Status:

Ima li ovdje drugih zastupnika ART IPTV-a osim Resselera?
Bojim se da ovaj Eki ima malo pravo šta o njemu piše.
Izgleda neki nervozan čovjek, koji milione zarađuje pa može da ignoriše naše poruke.
Ako neko nudi ART IPTV neka se ovdje javi i napiše šta nudi i koliko košta?
jovankajoleDatum: Petak, 11.11.2016, 07:51 | Poruka broj: # 1068

Poruka: 190
Status:

ako jos neko trazi dobar IPTV ?
mi ga nudimo, javite nam se slobodno.
zatrazite vasu test listu kako bi se licno uvjerili.
besplatan test na 24h.
oko 750 + kanala iz cijele evrope,
zaista za svakoga po nesto,
kanali po grupama selektirani itd ...
kvalitetni i dosta stabilni striminzi
gledati mozete na raznim uredjajima.
prvi KONTAKT preko PP (Privatne Poruke)
bukacDatum: Petak, 11.11.2016, 09:57 | Poruka broj: # 1069

Poruka: 40
Status:

Quote stlouis ()
Quote nextgen ()
Quote dzems ()
Nole, bravo nole ali neki ljudi samo krive listu niko nezna da kaze tako je nas provajde parvi nam smetnju na internetu
da za stopaju intrenet da ne moze da se gleda iptv

Ja sam imao slučaj (i stavio sam i video na Facebook) gdje je na T-Com-u, na 30 Mbps, toliko štopalo da je bilo negledljivo. Na svim ostalim providerima radilo normalno i na 5 Mbps.
I sad da ti to nekome pokušaš objasniti bilo bi: "Šta me praviš budalom, ja imam 30 Mbps internet, serveri ti ne valjaju".

Vi cete uvijek naci izgovor za neki problem.Niko i ne trazi savrsen servis jer je preko interneta nemoguce to imati ali zasto sa svaku gresku trazite krivicu u nasem internetu.Zasto nekada ne kazete,,pa eto jeste malo je i do nas"Neku noc kod prijatelja gledam Nettv plus gore radi nego bilo koji servis ovdje reklamiran i opet is korisnicke sluzbe kazu,,los vam je internet"Ako nemam servis dva dana onda nije do interneta i red je da vlasnik objasni sta je problem(a i ne mora)ali ne moze nakon toga reci los ti internet.Drugo .Sigurno ima vlasnika kojima su serveri preoptereceni jer zele sto vise pretplatnika i opet nije do interneta.Sve u svemu i do vas je i do nas je.Jednomsam davno rekao,,Hvala vam sto ste nam omogucili da gledamo nase kanale "


Tacno tako...mada je,ja mislim,u 99% slucajeva od vlasnika usluge...Problem je sto niko(ili bar vecina njih) nisu pravi vlasnici vec reseller-i tako da kad se pojavi problem oni to i ne mogu da rese,vec samo dalje da prijave pravom vlasniku.Nextgen znam da koristi Türkiptv jer mi se cesto pojavi na ekranu kad nestane program.Ja sa digao ruke i od prijavljivanja takvih stvari jer sam video da ne pomaze i stalno se javljaju isti problemi(slika koci na nekim kanalima,neki kanali se menjaju tako da nikad nije onaj kanal koji stoji u listi(pogotovo Sky DE select gde se filmovi i kanali menjaju svakih 10-30 minuta i nikad ne mozes odgledati film od pocetka do kraja)).Usput,imam dobar internet tako da niko ne moze da me ubedi da problemi dolaze zbog mog interneta( 250Mbit/s).Nazalost nista nije savrseno ^^
Eki3119Datum: Petak, 11.11.2016, 11:17 | Poruka broj: # 1070

Poruka: 90
Status:

Mirza ja ovde sa nikim nisam svadzao ali od pocetka mi nesto govorilo da mi je ovaj resseler sumnjiv on je mene puno vredzao na mail i promenio mi liste zato svima kazem njega se cuvajte pozz svima
nextgenDatum: Petak, 11.11.2016, 12:51 | Poruka broj: # 1071

Poruka: 82
Status:

Quote stlouis ()
Vi cete uvijek naci izgovor za neki problem.Niko i ne trazi savrsen servis jer je preko interneta nemoguce to imati ali zasto sa svaku gresku trazite krivicu u nasem internetu.Zasto nekada ne kazete,,pa eto jeste malo je i do nas"Neku noc kod prijatelja gledam Nettv plus gore radi nego bilo koji servis ovdje reklamiran i opet is korisnicke sluzbe kazu,,los vam je internet"Ako nemam servis dva dana onda nije do interneta i red je da vlasnik objasni sta je problem(a i ne mora)ali ne moze nakon toga reci los ti internet.Drugo .Sigurno ima vlasnika kojima su serveri preoptereceni jer zele sto vise pretplatnika i opet nije do interneta.Sve u svemu i do vas je i do nas je.Jednomsam davno rekao,,Hvala vam sto ste nam omogucili da gledamo nase kanale "


Ne znam kako drugi rade, ali ja nikad, ponavljam nikad, nisam od korisnika pravio budale i tvrdio da je do njih, ako je do nas. I uvijek sam prvi priznao kad imamo problema sa serverom ili nekim kanalima. Korisnici, pogotovo oni s kojima više komuniciram na Facebooku, to dobro znaju i mogu potvrditi.

Sinoć smo imali npr. problem sa jednim serverom (koji je otklonjen u roku 15-20 minuta) i svakome tko mi je prijavio sam rekao da je problem do servera i da se rješava. A mogao sam (kao što neki rade) reći: "Resetiraj router", "ugasi internet", "dubi na glavi", "napravi 2 kruga oko kuća"... Zajebavati ljude tih 15-20 minuta dok se ne sredi i da na kraju ispadne da je do njih. Ja tako nikad nisam radio, niti ću.

Ali ako meni korisnik XY prijavi da mu šteka kanal YZ i ja upalim taj kanal kod mene i on radi savršeno, u čemu je onda problem? Da li sa naše ili korisnikove strane?

Ja sam uvijek govorio: ni jedan sustav nije savršen. Dogodi se da kanal pukne ili se kanali pomiješaju. Toga smo svjesni i ne bježimo od toga. Veći problem bude kad ne znamo da imamo problem jer nam nitko nije prijavio, a nemoguće je pratiti preko 400 kanala 24/7. Tako da u tim nekim segmentima ovisimo i o povratnoj informaciji od strane korisnika.

Ali isto tako veliki je problem i u očekivanjima samih korisnika. Mnogi očekuju da za par Eura dobiju kvalitetu kablovske televizije. IPTV nikad neće biti kao kablovska, jer bi onda toliko i koštao. I to ljudi jednostavno moraju shvatiti. Naravno, ima boljih, ima lošijih, ali nema asvršenog.
I ti isto si (bez neke ljutnje, samo konstatiram činjenice), koliko ja znam, promijenio 6-7 IPTV usluga i ni jedna ti nije valjala. Ne misliš li možda da je veći problem u tvojim očekivanjima, nego u samoj usluzi?


e-mail: nextgen.iptv@gmail.com
Facebook: https://www.facebook.com/NextGenFanpage/
Web: http://www.nextgen-iptv.com/
dzemsDatum: Petak, 11.11.2016, 13:18 | Poruka broj: # 1072

Poruka: 935
Status:

BITKAIPTV NOVO U PONUDI PREKO 2119 KANAL SA VIDETEKOM SA PREVODIMA
DOMACI FILMOVA
NUDIMO IPTV KANALE ZA SVE INFO NA MEIL alinhd@hotmail.com NOVI KNALI 2119 KANALA U PONUDU
CINESTAR FANTAZY
Nova lista u ponudi: NOVO KANLI SA EPG
HBO3, SK4,5,6, CINEMANIA FILMBOX PLUS (RS).......
***********BONUS kanali AREAN6 NOVO HD
-1,======= NEMACKI FILMOVI VIDOTEKA =======
ARENA SPORT 5+ PREMIJER LIGA (BIH)
CINE PLUS HD 1 (RS)
CINE PLUS HD 2 (RS)
CINEMA TV (BIH),BOOM MOVIE HD (RS)
ALSAT M (MK)
,FOX HD (SLO)
,FOX MOVIE HD (SLO)
KINO 1 HD (DE)
KINO 2 HD (DE)
SKY SELECT 1 HD (DE)
NBA TV (US)
dzemsDatum: Petak, 11.11.2016, 13:31 | Poruka broj: # 1073

Poruka: 935
Status:

mi kako god da pisemo korsnici su uvjek u paravu ali treba sve da se sredi
ljepim recima bez sovanja i vrecanja znaci niko nikog ne moli da kupi il kaze da mora da kupi na 3 6 12 mj kupi na 1 mj
i porba ako mu nevlja od 900 kanala nijedan on da to je sranje od usluge a ja mislim da pd 900 kanala uvjek ima da radi 300 kanal
stabilno i ima sta da se gleda i svakom je dovljno da mu radi 100 kanal stablno tako da nema potreba da se komtarise nesto sto radi preko neta ja prvo recimo sebi nastimam da mi radi ok kad su utkmice da gledam ko covjek bez problema on da drugim pordjem
HVALA ADMINU
stlouisDatum: Petak, 11.11.2016, 14:44 | Poruka broj: # 1074

Poruka: 135
Status:

Quote nextgen ()
Quote stlouis ()
Vi cete uvijek naci izgovor za neki problem.Niko i ne trazi savrsen servis jer je preko interneta nemoguce to imati ali zasto sa svaku gresku trazite krivicu u nasem internetu.Zasto nekada ne kazete,,pa eto jeste malo je i do nas"Neku noc kod prijatelja gledam Nettv plus gore radi nego bilo koji servis ovdje reklamiran i opet is korisnicke sluzbe kazu,,los vam je internet"Ako nemam servis dva dana onda nije do interneta i red je da vlasnik objasni sta je problem(a i ne mora)ali ne moze nakon toga reci los ti internet.Drugo .Sigurno ima vlasnika kojima su serveri preoptereceni jer zele sto vise pretplatnika i opet nije do interneta.Sve u svemu i do vas je i do nas je.Jednomsam davno rekao,,Hvala vam sto ste nam omogucili da gledamo nase kanale "

Ne znam kako drugi rade, ali ja nikad, ponavljam nikad, nisam od korisnika pravio budale i tvrdio da je do njih, ako je do nas. I uvijek sam prvi priznao kad imamo problema sa serverom ili nekim kanalima. Korisnici, pogotovo oni s kojima više komuniciram na Facebooku, to dobro znaju i mogu potvrditi.

Sinoć smo imali npr. problem sa jednim serverom (koji je otklonjen u roku 15-20 minuta) i svakome tko mi je prijavio sam rekao da je problem do servera i da se rješava. A mogao sam (kao što neki rade) reći: "Resetiraj router", "ugasi internet", "dubi na glavi", "napravi 2 kruga oko kuća"... Zajebavati ljude tih 15-20 minuta dok se ne sredi i da na kraju ispadne da je do njih. Ja tako nikad nisam radio, niti ću.

Ali ako meni korisnik XY prijavi da mu šteka kanal YZ i ja upalim taj kanal kod mene i on radi savršeno, u čemu je onda problem? Da li sa naše ili korisnikove strane?

Ja sam uvijek govorio: ni jedan sustav nije savršen. Dogodi se da kanal pukne ili se kanali pomiješaju. Toga smo svjesni i ne bježimo od toga. Veći problem bude kad ne znamo da imamo problem jer nam nitko nije prijavio, a nemoguće je pratiti preko 400 kanala 24/7. Tako da u tim nekim segmentima ovisimo i o povratnoj informaciji od strane korisnika.

Ali isto tako veliki je problem i u očekivanjima samih korisnika. Mnogi očekuju da za par Eura dobiju kvalitetu kablovske televizije. IPTV nikad neće biti kao kablovska, jer bi onda toliko i koštao. I to ljudi jednostavno moraju shvatiti. Naravno, ima boljih, ima lošijih, ali nema asvršenog.
I ti isto si (bez neke ljutnje, samo konstatiram činjenice), koliko ja znam, promijenio 6-7 IPTV usluga i ni jedna ti nije valjala. Ne misliš li možda da je veći problem u tvojim očekivanjima, nego u samoj usluzi?

Vec sam napisao da i mi nekad preletimo jer ocekujemo previse i licno znas da sam sa tobom imao problem i na kraju se izvinio i priznao da nisam u pravu sto ti nisi prihvatio ali do tebe je.Ja jesam do sada promjenio mozda i 10-ak servisa od Nettv,Bosnatv,fastv,Bigtv,Gss i mnogo toga jos ali cisto iz radoznalosti da vidim kako to funkcionise kod drugih.Na kraju sve se to svodi na otprilike isto.Cak gigant kao sto je Nettv sve vise i vise ima problema i sve manje pretplatnika jer ih nazovimo ih manji servise udvise.Drugo.Jedan sam vlasnik servisa kaze da je dovoljno od recimo 900 kanala da radi 300.Pitam se ima li potrebe da stavlja na listu kanale koji rade-ne rade.Testiraj kanale i ono sto u vecini slucajeva radi stavi u ponudu.Na kraju sam on kaze dovoljno je da radi 100 kanala,pa napravi tu listu od 100 kanala da radi dobro i neces imati probleme ni ti ni ja.Poz.
mark2302Datum: Petak, 11.11.2016, 14:52 | Poruka broj: # 1075

Poruka: 138
Status:

stlouis-i ja se slažem sa tobom što radi nek radi uredu a ne milion neki kanala a pola neradi
nextgenDatum: Petak, 11.11.2016, 16:39 | Poruka broj: # 1076

Poruka: 82
Status:

Quote stlouis ()
Vec sam napisao da i mi nekad preletimo jer ocekujemo previse i licno znas da sam sa tobom imao problem i na kraju se izvinio i priznao da nisam u pravu sto ti nisi prihvatio ali do tebe je.


Koliko znam ja i ti nikad nismo imali nikakav problem. Bio si par mjeseci kod mene, produžio dalje i sve OK.
Nešto si pomiješao. wink


e-mail: nextgen.iptv@gmail.com
Facebook: https://www.facebook.com/NextGenFanpage/
Web: http://www.nextgen-iptv.com/
Lav512350Datum: Petak, 11.11.2016, 17:09 | Poruka broj: # 1077

Poruka: 39
Status:

Hari IPTV
Kvalitetni EX YU kanali,Sportski domaci i strani,400 tv kanala,
150 naslova besplatna videoteka.Testiraj 48 sati uvjeri se sam u kvalitet
i odluci da ili ne.

KONTAKT=ribolovac51@hotmail.com
SKYPE=Hari SM
Lav512350Datum: Petak, 11.11.2016, 17:27 | Poruka broj: # 1078

Poruka: 39
Status:

Hari IPTV

?IPTV-lista ex-you,stranih,dokumentarnih i sportskih kanala + videoteka 200 filmova ?(450 programa)?

Nudimo trenutno najbolju,najstabilniju i jednu od najjeftinijih IPTV usluga na trzistu.

IPTV listu programa mozete gledati na slijedecim uredajima:

Smart tv-u (Samsung i LG putem aplikacije Smartiptv ili SSIPTV),
Enigma2 resiveri
mag resiveri (250/254)
PC ili laptop
mobitel i tablet
dreambox uredjaji
svi android uredaji

- Veliki izbor filmskih,dokumentarnih a pogotovo sportskih programa

- skype podrska

- Brzo placanje pay palom

- Listu sa EPG i logom za sve programe

- Povoljne cijene

IPTV liste preko racunala, mobitela, android boxa,dream boxa, enigma 2 uredjaja, tableta, smart tv

- Besplatna IPTV test lista na 48 sati
- Videoteka 150 filmova besplatno uz listu

test listu na 48 sati mozete zatraziti na e-mail

ribolovac51@hotmail.com
i Skype-Hari IPTV

POSTANITE I VI ZADOVOLJAN KORISNIK,NARUCITE I TESTIRAJTE USLUGU NA

E-majl
ribolovac51@hotmail.com
Skype-Hari IPTV
mitko0213Datum: Petak, 11.11.2016, 19:01 | Poruka broj: # 1079

Poruka: 60
Status:

slazem se potpuno sa stlouis-om,evo na primer kanali bitka na neretvi neki ne rade kako treba vec neki period rts2,filmski neki koji se gase pa se menjaju sa drugim i tako u Krug.
mitko0213Datum: Petak, 11.11.2016, 19:02 | Poruka broj: # 1080

Poruka: 60
Status:

razumem da ne moze sve da bude idealno ali makar oni udarni koji se gledaju da rade korektno,prvba max vise nema i da ne nabrajam
Search:
Top 30 Forumasa